Den 33.

11.01.2021 10:57

 

Pro dnešní den …

Hledejte způsoby, kterými se otevřít Světlu.

Pak se hřejte krásou Stvoření a buďte …

Flow–er Lásky

dnes! … a každý následující denDen 33

Já rozkvétám dle času Spiritu. Vědíc to, já
obracím se k svému vnitřnímu rozkvětu.
V prostředí mého srdce si užívám teplo
bezpečí, zářící harmonii a sílu soucítění.
Můj život je evoluční i revoluční. Můj
postoj očekávání, otevření a pozorování mi
přináší pocit hojnosti.
- Julia Cameron

- Julia Cameron – Flow-ers Lásky


 
 
 
 
My jsme Plynutí – Květy Lásky, otevirající
srdce ke Světlu.
Jaká krása vám rozkvétá v srdci?
Vyživujte ji a pečujte o ni. Zalévejte.
Obdivujte. Milujete. Nechte plynout.PS.
Přemýšlím
mo jiné o
výrazu toho spojení (slovní hříčky) …
Plynutí rozkvétající Lásky                              možná vás něco napadne...
 
 
 
 
 
 
Já r
 
ozkvétám dle času Spiritu. Vědíc to, já
obracím se k svému vnitřnímu rozkvětu.
V prostředí mého srdce si užívám teplo
bezpečí, zářící harmonii a sílu soucítění.
Můj život je evoluční i revoluční. Můj
postoj očekávání, otevření a pozorování mi
přináší pocit hojnosti.
- Julia Cameron

© 2012 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode