osobní kouzelný váček

20.02.2016 18:38

V dřívějších dobách  se někteří lidé občas sdružovali a drželi se pevně za ruce, aby cítili pevné spojení s univerzálním koloběhem. Ani jeden indián nemohl být bez osobního kouzelného váčku. V něm měl to, co jej spojovalo s dávnými předky a chránilo před nepříznivými přítomnými vlivy. Vytvořte si svůj vlastní kouzelný váček. Já mám doma několik takových váčků již dávno vyrobených. Jsou pro mne magické a kouzelné a co do nich? Některé mám na bylinky, v jiných mám pomůcky na rituály, další obsahuje symboly které mi přišly do cesty když jdu přírodou, tam kamínek, pírko, kousek dřívka, špetka tabáčku ze setkání při obřadu, a podobně. Jen si vzpomeňte na své dětství, když jste byli venku. Do kapes se toho vešlo hodně a ani jsme nevěděli proč si to schováváme. Prostě se nám to zalíbilo, tak šup s tím do kapsy a když to našla maminka, to bylo křiku, nač to máš, takové smetí a šup s tím pryč. A nebo rychle schovat v pokojíku, nebo někde do skrýše.

 Pokud si budete chtít udělat kouzelný váček...medicimanský váček, tak použijte přírodní materiál na výrobu a tím jak jej tvoříte, vyrábíte, dáváte do něj vlastní energii. Součásti vašeho kouzla je matka Země. Když se od ní odpojíme, ztratíme část sebe samých, která je naším pravým dědictvím jako energetické bytosti zvané člověk. Naším prvním úkolem v sebepochopení je proto znovu se spojit s počátkem. Kouzelný uzlík může být malý jelní váček pověšený na krku, který vás chrání tím co v něm máte dáno. Co v něm bude a jaké kouzlo bude mít je na vaši fantazii a energiji kterou do něj vložíte. Nikdy nedovolte jiným, aby vám váček prohrabovali, nebo jej jen drželi v ruce, je to vaše osobní kouzlo a mohlo by být narušeno jinou energií. Kouzelná váček obsahuje vše, co nás poučuje a provází životem.

© 2012 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba webových stránek zdarmaWebnode